Renault Trafic 1.6dci 122PK L2/H1 Dubbele Cabine Euro 6

€ 14.950,- excl. BTW

Bouwjaar 13-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 129.317 km
Deuren 5
Kenteken V-601-PS
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Renault Trafic 1.6dci 122PK L2/H1 Dubbele Cabine Euro 6


€ 14.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 129.317 km
Deuren 5
Kenteken V-601-PS
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Veenhuizen Bedrijfsauto's BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boerakkerweg 1
Postcode 9361 TK
Plaats Boerakker
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 549497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.veenhuizenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 1.205 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Deze auto wordt verkocht met Aflever controle, APK en professionele reiniging. Inruil, Leasing en Financiering is daarbij altijd mogelijk (ook voor startende ondernemers).

Laadruimte afmetingen:
Lengte: 240
Breedte: 165
Hoogte: 138

Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop is (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.

Kwaliteit koppelen aan fraaie vormgeving en ultiem rijcomfort? Laat dat maar aan de Franse autobouwers over. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer twee achterdeuren, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Slimme ruitenwissers? De regensensor zorgt ervoor! Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Ook airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en in hoogte verstelbaar stuur zijn aan boord.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van bedrijfsauto's, bussen en vans.
Tevens kunt u bij ons ook uw APK, Onderhoud en Reparatie's laten uitvoeren.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons terecht voor Financial- en Operationele lease.
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie