Bouwjaar | 13-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.317 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-601-PS |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 14.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 129.317 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-601-PS |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veenhuizen Bedrijfsauto's BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boerakkerweg 1 |
Postcode | 9361 TK |
Plaats | Boerakker |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 549497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veenhuizenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 1.205 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
Deze auto wordt verkocht met Aflever controle, APK en professionele reiniging. Inruil, Leasing en Financiering is daarbij altijd mogelijk (ook voor startende ondernemers).
Laadruimte afmetingen:
Lengte: 240
Breedte: 165
Hoogte: 138
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop is (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Kwaliteit koppelen aan fraaie vormgeving en ultiem rijcomfort? Laat dat maar aan de Franse autobouwers over. De auto is van het bouwjaar 2018 en is van de eerste eigenaar. Hij heeft een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Parkeerschade door openslaande deuren is er niet bij. De schuifdeur wordt dicht langs de zijkant geleid en uitstappen gaat supergemakkelijk. Bij de uitrusting van deze Renault horen onder meer twee achterdeuren, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Slimme ruitenwissers? De regensensor zorgt ervoor! Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! Ook airconditioning, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en in hoogte verstelbaar stuur zijn aan boord.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van bedrijfsauto's, bussen en vans.
Tevens kunt u bij ons ook uw APK, Onderhoud en Reparatie's laten uitvoeren.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons terecht voor Financial- en Operationele lease.
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop (onder bepaalde voorwaarden) uiteraard mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!