Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Essential

€ 2.350,-

Bouwjaar 27-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 343.684 km
Deuren 3
Kenteken 98-TXT-4 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm ECO Essential


€ 2.350,-

Algemeen

Bouwjaar 27-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 343.684 km
Deuren 3
Kenteken 98-TXT-4 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.248 cc
Vermogen 62 kW (84 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A-GARAGE BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Friesestraatweg 231-a
Postcode 9743 AE
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5775599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.agarage.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO Essential


- Kenteken: 98-TXT-4
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- Tellerstand: 343684 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: bruin
- Motorinhoud: 1248 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 199B4000
- Vermogen: 62 kW / 84pk
- Ledig gewicht: 1125 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 3.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 318 - 330 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Exterieur

- Centrale vergrendeling met afstandsbediening

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)




De A-Garage B.V. in Groningen heeft een lange historie in Alfa Romeo. De garage is, reeds meer dan 60 jaar, een Alfa Romeo begrip voor Groningen en omstreken!!!

A-GARAGE BV
Friesestraatweg 231-a
9743 AE GRONINGEN
050-5775599
verkoop@agarage.nl

www.agarage.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie