Bouwjaar | 19-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 131.482 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-899-HF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
€ 26.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 131.482 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-899-HF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 230 kW (313 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MHC Mobility |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kieler Bocht 11 |
Postcode | 9723 JA |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 2828495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mhccars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 540 Nm
Aandrijving
Actieradius: 347 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 501 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 293 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.345 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 3.040 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 71 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 57 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 384 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 12 maanden
Garantie: Garantie & Service Zorgeloos genieten van uw auto, dát staat bij MHC Mobility voorop. Daarom zijn onze ex-lease occasions standaard voorzien van een uitgebreid garantie- en servicepakket. Daar komt u verder mee. Garantie Als klant kunt u rekenen op een uitgebreid pakket aan garantie en service. Dit hebben we speciaal voor u ontwikkeld. Het pakket bestaat uit: 12 maanden uitgebreide BOVAG-garantie Strenge aankoopkeuring van elke auto Volledig inzicht in onderhoudshistorie Altijd bij u in de buurt U kunt in heel Nederland terecht voor de service en garantie. Wij werken hiervoor samen met een groot aantal vaste partners.
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 19:43
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:13
Bruikbare accucapaciteit: 67.45 kWh
Ingeschatte actieradius: 317 km
Ingeschat verbruik: 24.68 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 257 km
Actieradius praktijk winter: 222 km
Verbruik praktijk zomer: 24.29 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.1 kWh/100km
De acceleratie van de elektrische Audi e-tron is indrukwekkend. Dit exemplaar heeft 131482 kilometer gelopen, het bouwjaar is 2020. Milieuvriendelijk, stil en uitstekende rijprestaties: dat zijn de voordelen van de elektromotor. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dit is een auto in het wat hogere segment; dat merkt u bijvoorbeeld aan de luchtvering. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook elektrisch verstelbare passagiersstoel, 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Het personaliseren van uw cockpitinterface is mogelijk met het digitale dashboard in deze auto. Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.