Bouwjaar | 05-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-603-GP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
€ 29.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-603-GP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 185 kW (252 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | QD Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schimmelpennincklaan 2 |
Postcode | 9601 AP |
Plaats | Hoogezand |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45596000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line S / PANO / S-Line / Virtual / Matrix LED / 21" SQ5
Algemene gegevens
Tellerstand: 161.000 km
Carrosserievorm: SUV
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: sep. 2017
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Kleur: Grijs
Interieurkleur: Zwart
Bekleding: Stof
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Technische gegevens
Motorinhoud: 1.984 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 185 kW (252 PK)
Topsnelheid: 237 km/u
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Wielbasis: 282 cm
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Energielabel: D
Functionaliteit
Aantal zitplaatsen: 5
Afmetingen (LxBxH): 477 x 194 x 167 cm
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)
Exterieur
-
Infotainment
-
Interieur
-
Veiligheid
-
Overige
-
Aangeboden tegen een vaste prijs een zeer sportieve en prachtige Audi Q5 2.0 TFSI quattro. Het betreft een nette Q5 in een prachtige samenstelling (S-Line) voorzien van alle leuke opties. De auto is aantoonbaar onderhouden en verkeerd in keurig nette staat.
Bijzonderheden:
- de zuinige 2.0 Audi benzine motor
- S-Tronic automaat / 7-versnellingen
- sportieve samenstelling / S-Line
- Aantoonbaar onderhouden + beide sleutels aanwezig
Financiering is mogelijk!
Uw eigen auto inruilen? Stuur de foto's via een WhatsApp bericht naar +31645596000 of gebruik de marktplaats chat functie.
Let op: We zijn uitsluitend geopend op afspraak. Bel voor een afspraak +31645596000
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.