![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.984 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-TP-VX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
€ 10.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.984 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 86-TP-VX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Autopoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grijze hoogte 5 |
Postcode | 9351 VW |
Plaats | Leek |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14708579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line 4+2 BOSE/Trekhaak/Leder/LED
- Kenteken: 86-TP-VX
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 07-07-2024
- Tellerstand: 221984 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 2967 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: BUG
- Vermogen: 171 kW / 233pk
- Ledig gewicht: 2300 kg
- Max. trekgewicht: 3200 kg
- Aantal zitplaatsen: 6
- Verbruik: 10.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 816 - 858 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Aluminium delen exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 20"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Trekhaak
- Trekhaak met afneembare kogel
- Xenon koplampen
- Zonnescherm zijruiten
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Zonnescherm achterruit
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarm klasse 3
- Alarmsysteem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Origineel Nederlandse Q7 met 6 zitplaatsen
Even de kenmerken op een rij van DeAutoPoort.nl:
Ons Adres:
Grijze Hoogte 5
9351 VW Leek
06-14708579
www.deautopoort.nl
Kennis
Door jarenlange ervaring in de autobranche weten wij de juiste balans te vinden tussen prijs en kwaliteit. U zult daarom altijd een marktconforme prijs betalen voor uw nieuwe auto.
Service
Afleverbeurten en garanties behoren optioneel tot de mogelijkheden. Wilt u de auto zo meenemen, dan hoeft u geen afleverkosten te betalen. De afleverpakketten vindt u onder het kopje afleverpakketten op onze website.
Openingstijden
Wij zijn 7 dagen per week geopend op afspraak. Bel even voordat u komt, wij zijn veel onderweg en daardoor niet altijd aanwezig. U kunt ons bere
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
![Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/477/audi-q7.jpg)
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.