Audi Q7 Q7 55 TFSI e 381PK Quattro S line / 2020 / LED

€ 64.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q7 Q7 55 TFSI e 381PK Quattro S line / 2020 / LED


€ 64.995,-

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Stadhuis Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vosholen 103
Postcode 9611 TE
Plaats Sappemeer
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)598 - 752089 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.stadhuisautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • sportstoelen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

OPTIELIJST VIA VIN:

MMI Touch (Touchscreen)
Audi muziekinterface
Rijhulpsysteem: Waarschuwing bij verlaten van rijstrook
Audi connect (basis internetdienst)
Carrosserie: 4 deuren
Digitaal instrumentenpaneel (Audi virtual cockpit)
Krik
Laadkabel met industriële stekker (16 A / 400 V)
Oplaadkabel met Schuko-stekker
Laadkabel voor openbare laadstations (e-tron)
Diefstalverzekering voor wielen (Sloten bovenop geplaatst)
Dubbele zonneklep
Wielbasis 2995 mm
Interieurafwerking: Decoratieve sierlijsten Aluminium "Mat"
Stoffen dakbekleding, zwart
Hybride 280 kW (Motor 3.0 Ltr. - 250 kW TFSI)
Bandenreparatieset
Mild-Hybrid Technologie
Vermindering van vervuiling volgens de Euro 6d uitlaatgassen norm
Briljantpakket
Verlichtingspakket
Rookvrij pakket
Sportief ontwerp bumper
Bedieningselementen glasoptiek, incl. uitgebreide aluminiumoptiek
Oplaadpunt (AC / DC)
Instaplijsten met aluminium inleg en opschrift, verlicht
Pedalen en voetsteun van roestvrij staal
Brandstoftank: 85 liter
Automatisch dimmende binnenspiegel
Voorste lendesteunen, elektrisch verstelbaar
Geluidssysteem DSP / Audi-geluidssysteem
Velours vloermatten
Voetgangersbeschermingssysteem
Audi muziekinterface op de rugleuning
Laadruimte randbescherming (roestvrij staal)
Elektrische laadruimte afdekking
Rood gespoten remklauwen
Contour / Sfeerverlichtingspakket
Parkeerhulppakket
Achterruiten getint
Lichtmetalen wielen 9.5x21 (5 dubbele V-spaak, Contrast grijs, Gedeeltelijk gepolijst)
Automatische transmissie - Tiptronic (8 versnellingen)
Bandencontrole-indicator
Audi Matrix LED-projector
LED-achterlichten met dynamische richtingaanwijzers
Verkeersbordherkenning
Rijhulpsysteem: parkeerhulp
Remassistent
Rijassistent: Remassistent (Audi pre sense front)
Top View camerasysteem
Rijassistentie: Noodstop in de stad (Audi pre sense City)
Zwarte dakrails
Achterbank (2e rij) schuifbaar
Voorcamera (voorruit)
Voorcamera (voorruit)
Voorste middenarmsteun
Audi connect (Assistentie- en noodoproepsysteem)
Audi Smartphone Interface
Voorruit thermische isolatiebeglazing
Groen getint athermisch glas
Zetelhoes / bekleding: Dinamica microfiber / lederen combinatie met reliëflogo op de rugleuningen van de voorstoelen
Regen / lichtsensor
S-line dakspoiler
Benzine Particulate Filter (GPF)
Zijspiegel in carrosseriekleur
Elektrisch verstelbare, verwarmde en inklapbare zijspiegel met automatisch antiverblindingsysteem en geheugen
Rechter zijspiegel met achteruitrijpositie
Snelheidsregelsysteem (cruise control)
Speciale lak Daytona grijs pareleffect
Installatie Start/Stop
Stuurkolom (stuurwiel) mech. verticale/lengteverstelling
Stuurwiel (sportief leer - 3 spaken, platte onderkant) met multifunctionaliteit en schakelfunctie
Koplampsproeiersysteem (koplampsproeier)
Audi Drive Select
Sportonderstel (adaptieve luchtvering - sport)
Isofix bevestigingen voor kinderstoel
Isofix-ankers voor kinderzitje op de passagiersstoel
Rijhulpsysteem: Automatische grootlichten
Système d \ 'assistance de conduite: As

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie