Bouwjaar | 18-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-PRL-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 263.186 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 81-PRL-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 995 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autostad Noord Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Produktieweg 11 |
Postcode | 9601 MA |
Plaats | Hoogezand |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42578662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Chevrolet Spark 1.0 16V LS Bi-Fuel Airco LPG G3
- Kenteken: 81-PRL-8
- Merk: Chevrolet
- Model: Spark
- APK tot: 15-04-2025
- Tellerstand: 263186 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 995 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: B10D1
- Vermogen: 48 kW / 65pk
- Ledig gewicht: 929 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Lpg installatie
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Zeer voordelige compacte auto!!
Heel goedkoop te rijden door de LPG installatie!!
Voorzien van een vers gevulde Airco en een lange APK tot April 2025!!
Inruil Mogelijk!
Overschrijven bij ons op locatie is ook geen enkel probleem!
Wij hanteren (vaste) scherpe meeneemprijzen!
Met vriendelijke groet,
Autostad Noord Nederland
Produktieweg 11
9601MA Hoogezand
Tel: 0642578662
Mail: autostadnoordnederland@gmail.com
Alleen geopend op afspraak! 7 dagen in de week en avonden!!
Autostad Noord Nederland
Produktieweg 11
9601MA Hoogezand
0642578662
autostadnoordnederland@yahoo.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Spark | Kunst op de vierkante centimeter
Het is makkelijk om de beste auto ter wereld te bouwen. Geef ontwerpers vrij spel en ze zullen de beste materialen gebruiken en de meest geavanceerde technieken toepassen. Maar daar staat een stevig prijskaartje tegenover. De echte kunst is om een goede kleine auto te bouwen, want dan is er weinig ruimte om te werken en een beperkt budget. Met de Spark wil Chevrolet het bouwen van scherp geprijsde kleine auto's tot een kunst verheffen. Is dat gelukt?
De Chevrolet Spark is klein en toch ruim, voordelig en toch compleet, degelijk en toch aantrekkelijk. Leuk rijden tegen minimale kosten, zelfs met het basismodel.
Plus
- volop ruimte
- prima wegligging / redelijke prestaties
- geslaagde vormgeving
Min
- uitrusting basisuitvoering wel erg karig
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd een auto te bouwen die klein en toch ruim is, die voordelig en toch compleet is en die er op de koop toe ook nog eens leuk uitziet? Ja, zonder twijfel.
Om te beginnen met de ruimte: de Spark biedt achterin meer beenruimte dan gemiddeld en daarom is dit kleintje ook geschikt als gezinsauto. Het comfort is bovengemiddeld, dat geldt zowel voor het geluidsniveau als voor de kwaliteit van het onderstel. Daarbij is de vormgeving niet aandoenlijk, zoals bij de meeste concurrenten, maar juist scherp en zelfverzekerd.
Zelfs het hier gereden basismodel weet op al deze punten te overtuigen. Aan het absolute instapmodel ontbreken echter een aantal zaken die echt onmisbaar zijn zoals een klokje en in hoogte verstelbare gordels. Kies daarom voor een iets duurder model, met name lichtmetalen velgen horen bij een design-wondertje als dit. Dan is de Chevrolet Spark letterlijk en figuurlijk kunst op de vierkante centimeter.