Bouwjaar | 16-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.283 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 58-RF-NL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.283 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 58-RF-NL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | First Car Groningen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordwolderweg 31 |
Postcode | 9784 PA |
Plaats | Noordwolde |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18060980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstcargroningen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 366 x 166 x 146 cm
Wielbasis: 232 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 907 kg
Laadvermogen: 433 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 525 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Bent u op zoek naar een auto met lage maandelijkse kosten? Deze Citroën C2 is niet alleen betaalbaar in gebruik, maar ook uitstekend onderhouden tot het laatste moment. Recent is er een kleine beurt uitgevoerd en bij 158.531 kilometer is de distributieriem vervangen. De auto rijdt en schakelt perfect, zoals u mag verwachten. Voor zijn leeftijd ziet hij er nog zeer verzorgd uit, met een strakke zwarte lak en mistlampen die hem een frisse en eigentijdse uitstraling geven. Kortom, een ideale keuze voor wie voordelig en zonder zorgen de weg op wil!
Voor vragen en biedingen graag even bellen of berichten.
Uiteraard is inruil mogelijk neem contact op voor de mogelijkheden.
www.firstcargroningen.nl
= Bedrijfsinformatie =
Bij First Car Groningen bent u op het juiste adres betreft onderhoud, verkoop en inruil van auto's. Wij verstaan ons vak al meer dan 20 jaar. Al onze auto's zijn voorzien van scherpe meeneem prijzen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in de vaandel. Zo kunnen we in overleg bijna al uw wensen wel verwezenlijken.
Heeft u vragen over één van onze auto's of wat betreft onderhoud ? Neem dan contact met ons op !
Mocht u geïnteresseerd zijn in een proefrit in één van onze auto's dan is het handig om van te voren contact op te nemen, zodat we er voor kunnen zorgen dat de auto voor u klaar staat !
Wilt u inruilen, neem dan snel contact met ons op. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met een inruilwaarde van uw auto komen.
Wij zijn geopend op maandag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00. Mocht u buiten onze openingstijden een auto willen bezichtigen dan is dit mogelijk na het maken van een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen C2 | Du vin, du pain, du Citroen
"The urban sports car"? Tijdens de eerste kennismaking bleek de Citroën C2 inderdaad een vlotte auto met een nog veel vlotter uiterlijk. Maar om nou van een sportwagen te spreken was een tikkeltje overdreven; zeker in vergelijking met de voorganger, de illustere Saxo VTS 16v, in gedachte. Daarom introduceert Citroën nu de C2 VTS, in deze uitvoering moet de C2 dat sportieve uiterlijk koppelen aan dito prestaties. Is dit een volwaardige opvolger van de Saxo VTS van weleer?
De VTS-uitvoering maakt van de kleine Citroen C2 een grootse auto. Als VTS is de C2 snel en comfortabel zodat dit kleintje een slim alternatief is voor grote zakenauto's.
Plus
- Aantrekkelijke vormgeving
- Compact maar toch ruim en praktisch
Min
- Geen levendig scheurijzer, maar een snelle luxe auto
- Prijs/prestatie verhouding kan beter
Conclusie
Is de Citroën C2 VTS een waardige opvolger van de Saxo VTS? Nee. De Saxo was en is een ware adrenalinepomp op wielen die de bestuurder continu uitdaagt. Niet alleen is de Saxo VTS sneller dan de meeste andere kleintjes, de Saxo biedt zelfs partij aan volbloed sportwagens.
De C2 VTS is een heel andere auto. De nieuwkomer is ontegenzeglijk snel, maar zet die prestaties neer met de overmacht van een snelle reisauto en niet met het venijn van een sportwagen. Dat maakt de C2 eenvoudiger handelbaar in het dagelijks verkeer. Het maakt de auto ook aantrekkelijk voor slimme en tegelijkertijd veeleisende kopers in de zakelijke markt. Juist deze snelste Citroën C2 maakte de claim urban sports car op eigen geboortegrond helemaal waar.