Bouwjaar | 21-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.492 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-ZTV-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 192.492 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-ZTV-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CarFix-Veendam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | transportweg 39A |
Postcode | 9645 KZ |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44070307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Dacia Duster 1.6 Lauréate LPG 2wd
- Kenteken: 96-ZTV-6
- Merk: Dacia
- Model: Duster
- APK tot: 25-02-2025
- Tellerstand: 192492 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: K4M H6
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 1180 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 432 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Milieu
- Lpg installatie
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Kilometerstand: 192492 km
Bouwjaar: 21-02-2013
Apk: 21-02-2025
!ALLE INRUIL MOGELIJK!
Zeer nette auto!
Wij zijn RDW erkend
Inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Openingstijden Ma t/m Zat van 09.00 uur t/m 21.00 uur
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
U kunt bij ons 24/7 uw voertuig op naam zetten!
Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen met:
CarFix-Veendam
transportweg 39A
9645kz veendam
0644070307
carfix-veendam@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.