Bouwjaar | 15-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.440 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-603-ZL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 10.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.440 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-603-ZL Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosch Car Service Bijsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijmersweg 25 |
Postcode | 9919 BJ |
Plaats | Loppersum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)596 - 571545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagebijsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2013 - okt. 2015
Technische informatie
Koppel: 136 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 176 x 162 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 998 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 545 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
= Bedrijfsinformatie =
Al onze occasions worden geadverteerd met een rijklaarprijs. dit betekend dat er dus géén extra kosten meer bijkomen.
Nieuwsgierig geworden en u wilt een proefrit maken, een afspraak of wilt u gewoon wat meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens;
Garage Bijsma
Wijmersweg 25
9919BJ Loppersum
t. 0596-571545
m.06-53146303
Email. info@garagebijsma.nl
www.garagebijsma.nl
Tot dan!
NB: Met de grootste zorg stellen wij de advertenties samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud. Type-, druk-, prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.