Bouwjaar | 29-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.802 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XXF-51 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.802 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 5-XXF-51 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Jansingh B.V. |
Contactpersoon | afdeling verkoop |
Adres | Transportbaan 13 |
Postcode | 9672 BJ |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)597 - 421113 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojansingh.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2009 - apr. 2012
Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 175 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.070 kg
Laadvermogen: 491 kg
GVW: 1.561 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 585 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Wettelijke garantie: 12 maanden wettelijke garantie
Deze auto staat rijklaar. Wij hebben de auto een beurt gegeven, distributieriem vervangen, 2 voorbanden vervangen en auto krijgt nog een nieuwe APK bij aflevering!
OP DEZE AUTO IS GEEN!! GARANTIE VAN TOEPASSING
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Sandero | Een beetje speciaal
Het merk Dacia staat voor eenvoud en scherpe prijzen. Van alle Dacia's is de Sandero het meest nuchtere model, want het is geen ruimtewonder of terreinwagen, maar een conventionele hatchback. En toch is er nu een speciale versie van de Sandero! Maak kennis met de "Sandero Stepway".
De Dacia Sandero is er nu ook als Stepway. Dat maakt deze nuchtere auto toch speciaal. De Bi-Fuel uitvoering maakt het rijden, ten koste van de prestaties, nog voordeliger dankzij LPG.
Plus
- scherpe prijs
- lage gebruikskosten dankzij Bi-Fuel LPG
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- schel geluid audiosysteem
- matige prestaties / souplesse op LPG
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Sandero blijft trouw aan het concept van de voorgaande versies. De Sandero biedt alles wat nodig is en niet meer dan dat. Daarom is de Sandero niet alleen voordelig, maar zelfs de meest nuchtere en verstandige auto die er op dit moment te koop is. Immers, de wegligging is prima, de prestaties zijn voldoende, de ruimte is goed en de uitrusting is adequaat.
En toch zijn er aanvullingen op het aanbod! Door te kiezen voor LPG kan flink worden bespaard op brandstof. Dit gaat ten koste van de prestaties en de souplesse. Gaandeweg went dat echter. Daarnaast is de Sandero er voortaan als avontuurlijk aangeklede Stepway en rijk uitgeruste Extreme. Deze aankleding is onderscheidend, zonder extravagant te worden. De extra aankleding is zinvol, maar niet overdadig. Kortom: als Stepway is de Sandero een beetje speciaal en nog altijd broodnuchter en uiterst verstandig.