Bouwjaar | 17-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.797 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 33-XL-JK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.797 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 33-XL-JK Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 67 kW (91 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto de Vries |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostendeweg 32 |
Postcode | 9723 HH |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54694541 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-devries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3800 x 1690 x 1635 cm
Wielbasis: 254 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.000 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.100 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Materia | Nieuw materiaal
Daihatsu heeft er weer een miniatuurtje bij. Nadat schoonouders en ouden van dagen jarenlang tevreden rondtuften met respectievelijk hun Move en Gran Move, gooit Daihatsu het roer nu radicaal om. De brave, onopvallende ruimtewagentjes van weleer worden opgevolgd door de Materia. Dit nieuwe ruimtewonder doet alles anders. En hoe!
Bravo Daihatsu! Na jaren van onopvallende doosjes op wielen is de Materia een revolutionaire MPV waarin Daihatsu zich een ware meester toont in het bouwen van compacte auto's. Technisch niet bijzonder
Plus
- extreem ruim
- hippe vormgeving
- prettige stadsauto
Min
- vermoeiend op de snelweg
- speling versnellingspook
- beperkte bodemvrijheid door side-skirts
Conclusie
Bravo Daihatsu! Na jaren van onopvallende doosjes op wielen is de Materia een revolutionaire ruimteauto waarin Daihatsu zich een ware meester toont in het bouwen van compacte auto's. Technisch is de Materia niet bijzonder, maar het deugt allemaal en de prijs/prestatie verhouding is alleszins redelijk. De Materia 1.3 is vooral bedoeld als stadsauto, de variant met 1.5 liter motor is beter geschikt voor lange afstanden.
Het ontwerp is gewaagd, opvallend en tegelijkertijd verrassend slim. Onder het hippe exterieur gaat een extreem ruime auto schuil die meer ruimte biedt dan menig middenklasser. Kinderen zullen apetrots zijn als papa of mama ze komt ophalen met deze stoere auto. En of Daihatsu medelijden moet hebben met de schoonmoeders en oudjes die tot voor kort een (Gran) Move reden is maar de vraag: stiekem willen ze zich allemaal jong voelen met een hippe auto als de Materia!