Daihatsu Sirion 2 1.0-12V Slim PDC,TREKHAAK

€ 4.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.753 km
Deuren 5
Kenteken 31-RPD-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.0-12V Slim PDC,TREKHAAK


€ 4.899,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.753 km
Deuren 5
Kenteken 31-RPD-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Oldeman
Contactpersoon GL Haalboom
Adres Akeleiweg 115
Postcode 9731 JC
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5420505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-oldeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - jun 2012

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 361 x 167 x 154 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 865 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.390 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Leaseprijs: € 107 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Onze auto's worden standaard geleverd zonder garantie met een geldige APK, vloeistof/verlichting controle, tenaamstelling voertuig, poetsen, vrijwaren inruilvoertuig en Nationale Auto Pas.
Meerprijs Full Service pakket:
occasions vanaf €4500,- meerprijs €495,- 6 maanden dealer garantie, beurt volgens schema en 12 maanden Pech hulp Europa dekking.
Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Desondanks kunnen er per ongeluk afwijkende specificaties of opties voorkomen.

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Daihatsu Sirion 2. Hij rijdt lekker, deze Daihatsu. Pittig ook. Ook is de auto voorzien van: elektrisch bediende ramen, bumpers in carrosseriekleur en metallic lak.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren.

Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie