Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium ECC / TREKHAAK / NAVI / PDC V+A

€ 8.650,-

Bouwjaar 28-02-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.714 km
Deuren 5
Kenteken NL-840-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium ECC / TREKHAAK / NAVI / PDC V+A


€ 8.650,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.714 km
Deuren 5
Kenteken NL-840-P Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Renault Herbers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ter Apelkanaal Oost 103
Postcode 9563 RE
Plaats Ter Apelkanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 412672 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.renault-herbers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2012 - apr. 2017
Modelcode: B299

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 565 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Deze auto wordt naar uw wens afgeleverd, Optioneel kunt u kiezen voor de volgende afleverpaketten :

AUTHENTIQUE PAKKET € 295,-

Controlebeurt ( Vloeistoffen & Verlichting )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Reiniging van binnen en buitenzijde van de auto
3 maanden garantie op de motor & versnellingsbak

EXPRESSION PAKKET € 495,-

Onderhoudsbeurt volgens schema
Gepoetste auto ( Binnen / Buitenzijde )
Brandstof voor de eerste kilometers ( € 30,- )
Mattenset
Minimaal 6 maanden garantie ( Occasion / Fabrieksgarantie )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur

DYNAMIQUE PAKKET € 795,-

Onderhoudsbeurt volgens schema
Gepoetste auto ( Binnen / Buitenzijde )
Brandstof voor de eerste kilometers ( € 30,- )
Mattenset
Minimaal 12 maanden garantie ( Occasion / Fabrieksgarantie )
Geldende APK Keuring ( Vervaldatum binnen 3 maand )
Bandenprofiel Minimaal 4 MM
Indien Renault / Dacia Pech service Europa
Vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden langer dan 24 uur

* geen auto ouder dan 3 jaar of maximaal 130.000 km *

Tevens kunnen wij u nog enkele diensten aanbieden bij aanschaf van uw auto, Denkt u eens aan uw autoverzekering of financiering

FINANCIERING

U financiert uw auto al vanaf 5,9 % Rente! Wij informeren u graag over de lopende acties & voorwaarden.
* ( let op geld lenen kost geld )*

ALLE INRUIL MOGELIJK!

Renault Herbers Ter apelkanaal is officieel erkend reparateur van Renault & Dacia.

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Renault Herbers niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorb

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie