Ford KA 1.2 Titanium

€ 2.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.194 km
Deuren 3
Kenteken 54-JHT-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Ford KA 1.2 Titanium


€ 2.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.194 km
Deuren 3
Kenteken 54-JHT-9 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Appeldorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schoolstraat 105
Postcode 9581 GE
Plaats Musselkanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47129506 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfappeldorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alle auto's die wij adverteren worden voorzien van een nieuwe APK bij aflevering. Ook wordt de auto nog op extra punten gecheckt en alle vloeistoffen nagekeken en op peil gebracht.
Inruilen is mogelijk.

Financieren is mogelijk! Vraag voor meer informatie.

Bij interesse kunt u altijd bellen voor aanvullende informatie, een afspraak te maken of vrijblijvend te komen kijken.
De koffie staat voor u klaar terwijl u wacht!

Garantie in overleg tegen meerprijs mogelijk. Wij rekenen geen kosten voor het rijklaar maken van de auto.

Hoe kunt u ons bereiken:

Telefoon: 0647129506
Email: info@autobedrijfappeldorn.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding

Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?

Autotest | Ford Ka (2008 - 2016) Rots in de branding

De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.

Plus

  • kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
  • uitstekende wegligging
  • geslaagde vormgeving

Min

  • achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
  • iPod interface werkt niet
  • veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.

Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.

De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.

Deel deze advertentie