![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-877-GZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-877-GZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 112 kW (153 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ambergen Stadskanaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenstraat 1 |
Postcode | 9502 EZ |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50523389 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfambergen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Hartelijk dank voor uw interesse in deze mooie occasion!
Bij Autobedrijf Ambergen hebben we géén afleverkosten en/of afleverpakketten! Wij leveren elke occasion namelijk zonder bijkomende kosten, en altijd met de juiste garantie. Al onze occasions worden met de grootst mogelijk zorg afgeleverd. Voor aflevering inspecteren wij uw auto grondig op alle punten. Daar waar nodig worden de betreffende onderdelen vervangen. We willen immers dat u zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe 'gebruikte' auto. Een auto van Autobedrijf Ambergen laat je immers niet in de steek.
Autobedrijf Ambergen dat is service met de hoofdletter A.... van Ambergen.
Mocht u vragen hebben over deze occasion, deze auto willen bekijken of een inruilvoorstel ontvangen. Dan kunt u ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 0599-610000 of per mail: a.wemmenhove@autobedrijfambergen.nl / h.ambergen@autobedrijfambergen.nl. Heeft u vragen over dit voertuig neemt u dan gerust contact met ons op.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn per ongeluk wel of niet zijn vermeld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
![Autotest | Ford Kuga SUV zonder poespas](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10306/ford-kuga-15-st-line-x.jpg)
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.