Ford Ranger 2.0 EcoBlue 213 pk Wildtrak Supercab | Trekhaak | Camera | Tonneau cover | Adapt. cruise | 100% dealer onderh. | Garantie tm 2026

€ 33.900,-

Bouwjaar 31-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 9.188 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue 213 pk Wildtrak Supercab | Trekhaak | Camera | Tonneau cover | Adapt. cruise | 100% dealer onderh. | Garantie tm 2026


€ 33.900,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 9.188 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Harry Boerhof B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Helsingborgweg 6
Postcode 9723 HN
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5411552 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smidts.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: mrt. 2019 - dec. 2022

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 543 x 187 x 184 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.258 kg
Laadvermogen: 1.012 kg
GVW: 3.270 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595 ex BTW): Afleverpakket: Deze auto wordt geadverteerd zonder het door onze klanten gewaardeerde afleverpakket van € 595,- (optioneel). Voor deze € 595,- krijgt uw aangekochte auto een onderhoudsbeurt (volgens schema), 24/7 pechhulp in Europa (wegenwacht), minimaal 1 jaar geldige APK, (Ford A1) kwaliteitscheck, een professionele poetsbeurt en een halve tank brandstof. Daarnaast bieden wij onze klanten gratis vervangend vervoer tijdens onderhoud en/of reparatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

De Ford Ranger is de veelzijdige Pick-up van Ford. Met zijn fijne 2.0 EcoBlue motor met maar liefst 213 pk en 500(!) NM koppel mag deze absolute krachtpatser maar liefst 3500 kg trekken! Het 4 wieldrive systeem met lage gearing en de 10-traps automaat zorgen ervoor dat dit op bijna alle terreinen kan.

Als Wildtrack uitvoering heeft Ford deze Ranger lekker aangekleed. We zien fraaie half lederen bekleding met stoelverwarming, voorruitverwarming en een uitgebreid infotainmentsysteem met navigatie, bluetooth en Apple Carplay en Android Auto. Zo kunt u ook navigatie of muziek van uw telefoon streamen naar het touchscreen. Zo wordt het mogelijk om Google Maps of Spotify op het scherm te bedienen.

De parkeersensoren voor en achter en de camera zorgen ervoor dat parkeren veilig en gemakkelijk wordt. De Tonneau cover zorgt er voor dat lading in de laadbak tijdens het geparkeerd staan, veilig is.

De adaptieve cruise control kan zelfstandig afstand houden op de snelweg. Het is heerlijk op de lange afstanden. Bij een noodsituatie kan de auto zelfstandig een noodstop uitvoeren.

De fraaie lichtmetalen velgen met modder en sneeuwbanden, de treeplanken en de LED dagrijverlichting geven de Ranger een extra stoere uitstraling.

Deze auto is nieuw door ons verkocht en volgens schema onderhouden. Via Ford Protect is er een garantieverzekering afgesloten tot mei 2026 of 200.000 km. Deze verzekering is overdraagbaar.
Met nog ge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie