Bouwjaar | 30-09-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.165 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-NKX-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 9.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.165 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 05-NKX-6 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Gort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | J.P. Riedelstraat 7 |
Postcode | 9672 DA |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19923250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2010 - nov 2012
Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 187 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donker blauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Keurig nette en goed onderhouden Honda CR-V 2.0i Elegance
Onderhoudsbeurt uitgevoerd bij 165.000km
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, u kunt bij ons 24/7 uw nieuwe auto tenaamstellen.
Let op! Wij reserveren geen auto's, en houden geen auto's vast na een bezichtiging/proefrit neem altijd contact met ons op voor de beschikbaarheid.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen!
Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 ( op woensdag 09:00 - 12:00 ) om onze voorraad op peil te houden bestaat de kans dat wij onderweg zijn. Graag van te voren bellen voor een bezichtiging!
Buiten onze openingstijden zijn wij 7 dagen per week tot 21:00 uur bereikbaar via whatsapp ( 06-19923250 )
Voor meer informatie:
Auto Gort B.V.
J.P Riedelstraat 7
9672DA Winschoten
06-19923250 | robbert@autogort.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!