Bouwjaar | 15-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.299 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-SV-JR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.299 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 51-SV-JR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Andre Mulder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 24 |
Postcode | 9682 PL |
Plaats | Oostwold Gem Oldambt |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31344311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2003 - jan. 2008
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,8 s
Topsnelheid: 146 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 161 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 859 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Inruil uiteraard mogelijk.
Let op !! wij hanteren scherpe handels prijzen
Niet vragen wat is laatste prijs !!
Wij kunnen 24/7 per dag de auto op uw naam zetten
ons adres
MJ Van Olmstraat 6
Winschoten
Uitsluitend geopend op afspraak.
Ook in de avond of op zondag mogelijk !!
Bel 06-31344311 (ook Whatsapp) voor de flexibele mogelijkheden en kom vrijblijvend langs voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.