KIA Niro 1.6 GDi Hybrid ComfortLine - Climate Control - Adaptief Cruise Control - Apple/Android Carplay - Fabrieksgarantie Tot 2030

€ 30.950,-

Bouwjaar 21-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 48.425 km
Deuren 5
Kenteken T-273-HP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid ComfortLine - Climate Control - Adaptief Cruise Control - Apple/Android Carplay - Fabrieksgarantie Tot 2030


€ 30.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 48.425 km
Deuren 5
Kenteken T-273-HP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Virena Stadskanaal
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kathodeweg 1
Postcode 9503 EW
Plaats Stadskanaal
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)599 - 659333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.virena-autogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2022 - dec. 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 104 kW (141 PK)
Vermogen elektromotor(en): 32 kW (44 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 165 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 183 x 156 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 21-06-2030
Garantielabels: Kia Certified Used, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Rijklaarprijs:

Je ziet het niet, maar de nieuwigheid is er nét van af. En dat maakt deze jonge Kia Niro heel betaalbaar. Een benzinemotor en een automatische transmissie zorgen dat u met deze SUV prima vooruitkomt. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Deze Kia Niro is 'connected'. Belangrijke functies worden permanent gemeten en zijn uit te lezen via een speciale app, ook op afstand. U bent in deze Kia ook voorzien van kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, DAB ontvangst, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en verstelbaar stuur.

Als bestuurder van deze Kia bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Forward collision warning waarschuwt bij een

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie