KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine | Facelift | Camera | Leder |

€ 25.400,- incl. BTW

Bouwjaar 21-10-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 111.769 km
Deuren 5
Kenteken R-433-KL Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine | Facelift | Camera | Leder |


€ 25.400,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-10-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 111.769 km
Deuren 5
Kenteken R-433-KL Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MHC Mobility
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Kieler Bocht 11
Postcode 9723 JA
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 2828495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mhccars.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2022 - dec. 2023

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 104 kW (141 PK)
Vermogen elektromotor(en): 32 kW (44 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 165 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 183 x 156 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

= Bedrijfsinformatie =

Bij MHC Cars in Groningen vindt u makkelijk, snel en beslist de auto die u zoekt. Wij werken met vaste prijzen inclusief afleverkosten en twaalf maanden garantie: de prijs die u ziet is de prijs die u betaalt! - Gastvrij en vertrouwd. MHC Cars biedt een unieke manier om vertrouwd een gebruikte auto te kopen. Wij willen dat u zich thuis voelt in onze showroom. Daarom komt u in onze prachtige showroom in Groningen geen autoverkopers tegen, maar zullen onze mobiliteit adviseurs u voorzien van een waardevol advies. Duidelijk en zorgeloos.

Vanzelfsprekend is dat u de volledige onderhoudshistorie van de auto bij ons in kunt zien. Daarnaast heeft iedere auto een strenge aankoopkeuring ondergaan. Maar ook na aanschaf zorgen wij voor een aangename rijervaring. Bij MHC Cars wordt iedere auto pas na een grondige afleverbeurt afgeleverd. (wat overigens ook bij de vaste prijs is inbegrepen) Alle auto's die aangeboden worden zijn onze eigen ex-leaseauto's waarvan onderhoud en reparatie altijd in ons eigen beheer zijn geweest. Zo kennen wij elke auto die in onze showroom te koop staat.

MHC Cars is een initiatief van MHC Mobility. Wilt u als particulier geen auto kopen, maar er liever één leasen? MHC Mobility helpt u graag verder met ons private leaseproduct!

WhatsApp ons: 0682731439

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie