Bouwjaar | 29-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.974 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-RV-ZT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.974 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 16-RV-ZT Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Veenhuizen |
Contactpersoon | Jeffrey Veenhuizen |
Adres | Energieweg 2 |
Postcode | 9363 ER |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 580545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-veenhuizen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2004 - jun. 2007
Technische informatie
Koppel: 86 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,4 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 160 x 148 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 836 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 1.350 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 7
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Aan de buitenkant oogt-ie bescheiden van formaat, maar daar merkt u binnen weinig van. Over iedere centimeter is slim nagedacht. En dat rijdt toch lekker! In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch bedienbare ramen voor en bumpers in carrosseriekleur.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Is dit de auto die u zoekt? Neem snel contact met ons op, dan kunt u hem binnenkort zelf bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons vindt u gebruikte dealer- & inruilauto's tegen scherpe prijzen en condities. Onze verkoopprijzen zijn meeneemprijzen, u betaalt geen afleverkosten. Kom gerust eens langs om geheel vrijblijvend de auto's te bekijken en een proefrit te maken. Aan typefouten en/of onvolledigheden kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer uw aankoop alvorens u overgaat tot aanschaf.
I.v.m. hoge doorstroom van onze occasions adviseren wij u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt.
Inruil auto, motor, boot, caravan of camper is altijd welkom.
Bezoekadres: Energieweg 2, 9363 ER Marum. (ingang aan de Noorderringweg)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Picanto | Beter dan nieuw
Steeds meer fabrikanten stoppen met het aanbieden van auto's in het kleinste segment. De reden daarvoor is, dat steeds meer eisen aan de veiligheid en emissie worden gesteld. Daardoor wordt een kleine auto zo duur, dat de winst nihil is en/of een grotere auto hetzelfde kost. Toch ziet een enkele fabrikant nog steeds toekomst in de kleine auto. Kia geeft de Picanto zelfs voor de tweede keer in zijn carrière een verjongingskuur.
De Kia Picanto voor modeljaar 2024 behoudt zijn lage verbruik en goede wegligging. Nieuw zijn het zelfverzekerde uiterlijk, het standaard infotainment systeem en de vele veiligheidsvoorzieningen.
Plus
- moderne veiligheidsvoorzieningen
- volwassen uitstraling
Min
- Matige prestaties
- Elektrische auto's zijn voordeliger in aanschaf en gebruik
Conclusie
Kia geeft de Picanto voor de tweede keer een facelift. Het model voldoet nu aan de nieuwste veiligheidseisen en ziet er dankzij een geheel nieuw getekende neus beter uit dan ooit tevoren. De uitrusting is modern met een infotainment-systeem dat nauwelijks onderdoet voor dat van de grotere modellen van Kia. De motor biedt voortaan de souplesse die voorheen ontbrak.
Ondanks al die mooie woorden is de vernieuwde Picanto niet beter dan een soortgelijke auto met nieuwe techniek. Een elektrische auto met eenzelfde prijskaartje rijdt beter (stiller, sneller, soepeler) en is voordeliger per kilometer. Bovendien is hybride-techniek inmiddels zo gangbaar, dat zelfs grotere auto's zuiniger zijn. De Picanto heeft vanwege de verouderde techniek een relatief hoge CO2-uitstoot en daarom een dito CO2-belasting.
Echter, op het moment van schrijven bieden de meeste concurrenten helemaal geen kleine auto's meer aan. Alhoewel er veel goedkope, compacte auto's zijn aangekondigd, is het aanbod op dit moment op de vingers van één hand te tellen. En dus ziet Kia de kans schoon om dat gat te overbruggen met de vernieuwde Picanto. Door de Picanto slechts te vernieuwen is de investering beperkt en kan de bestaande techniek zo lang mogelijk tegen een zo laag mogelijke prijs worden aangeboden. En... wanneer puur wordt gekeken naar alle verbeteringen, is de vernieuwde Picanto zelfs beter dan nieuw!