Land Rover Defender 2.5 Td5 130 Crew Cab Grijskenteken, dubbel cabine

€ 24.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-07-2000
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 444.000 km
Deuren 4
Kenteken 51-VR-JT
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.495 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.5 Td5 130 Crew Cab Grijskenteken, dubbel cabine


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2000
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 444.000 km
Deuren 4
Kenteken 51-VR-JT
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.495 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Larocenter
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Korenmolendreef 4
Postcode 9621 TK
Plaats Slochteren
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)598 - 857788 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.larocenter.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • alarmsysteem
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: okt. 1998 - feb. 2003

Technische informatie
Aantal cilinders: 5

Maten
Wielbasis: 324 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.944 kg
Laadvermogen: 1.106 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Interieur: Groen, Stof

Milieu
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Emissieklasse: Euro 3

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Hele fraaie Landrover Defender 130 met de robuuste TD5 motor

Dikke lijst met accesoires: trekhaak verstelbaar, roofrack, lier, nieuwe banden, side steps, outlast bekleding, gegalvaniseerde achterbalk, led verlichting, kachel upgrade, dashboard upgrade, high back achterbank, swing tailgate.

Nieuwe APK, rijd goed, zeer goed onderhouden, klaar voor nieuw avontuur.

Volledige video op www.larocenter.nl

export worldwide

Very nice Landrover Defender 130 with the robust TD5 engine

Large list of accessories: adjustable towbar, roof rack, winch, new tires, side steps, outlast upholstery, galvanized rear beam, LED lighting, heater upgrade, dashboard upgrade, high back rear seat, swing tailgate.

New MOT, drives well, very well maintained, ready for a new adventure.

Full video on www.larocenter.nl

Export worldwide for a shpping quote please contact us with your zippcode

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie