Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic Orgineel-NL | Dealer-Onderhouden | e-Motor | Panoramadak | Trekhaak |
€ 29.988,-
Bouwjaar | 03-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TBV-28 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic Orgineel-NL | Dealer-Onderhouden | e-Motor | Panoramadak | Trekhaak |
€ 29.988,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.288 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-TBV-28 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nijnuis Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoolstraat 145 |
Postcode | 9581 GH |
Plaats | Musselkanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17009757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eennijnuisauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic Orgineel-NL | Dealer-Onderhouden | Nieuwe-Motor | Panoramadak | Trekhaak |
- Kenteken: 9-TBV-28
- Merk: Land Rover
- Model: Range Rover Sport
- APK tot: 18-12-2024
- Tellerstand: 184288 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2993 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: 306DT
- Vermogen: 215 kW / 293pk
- Ledig gewicht: 2083 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 733 - 770 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Mistlampen voor
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
- Verwarmde voorruit
Infotainment
- Audio installatie high end
- Audio installatie premium
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verwarmd
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrische ramen voor en achter
- Koelbox
- Lederen bekleding
- Luxe lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Multifunctioneel lederen stuurwiel
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd en geventileerd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- LED mistlampen
- Lichtmetalen velgen 22"
- Luchtvering en automatische niveauregeling
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Variabele stuuroverbrenging
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Deze Land Rover Range Rover Sport gaat met gemak nog vele, vele, vele tienduizenden kilometers mee. Energiek rijgedrag, fraaie uitstraling en een plezier om in te rijden, deze Land Rover Range Rover Sport. Een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie z
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!