Maserati Quattroporte 3.0 S Q4
€ 56.500,-
Bouwjaar | 19-04-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.183 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JK-015-Z Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 302 kW (411 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.183 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | JK-015-Z Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 302 kW (411 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Veendam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spoorweg 10A |
Postcode | 9641 KH |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15222491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisveendam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/45 R19
Bandenmaat achter: 275/40 R19
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 526 x 195 x 148 cm
Wielbasis: 317 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.955 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 2.540 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 14,2 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Kilometerstand: 143.183 KM NAP
Bouwjaar: 2016
Wij zijn RDW erkend en aangesloten bij VWE.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk tegen handelsprijzen.
Openingstijden Ma t/m Zat van 10.00 uur t/m 17.00 uur
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
U kunt bij ons 24/7 uw voertuig op naam zetten!
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekstfouten voorbehouden.
Voor meer informatie kun u telefonisch opnemen met:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Quattroporte | Een wereld van verschil
Alle grote sedans in het topsegment zijn grofweg hetzelfde. Ze streven allemaal naar maximaal comfort door een grote afstand te scheppen tussen de inzittenden en de techniek. Daarom zoeven ze bijna onhoorbaar over de weg en zijn ze als een luxe cocon voor de bevoorrechte inzittenden. Maar het kan ook anders! Dat bewijst de Maserati Quattroporte.
De Maserati Quattroporte is een grote sedan in het topsegment. De Quattroporte is niet bedoeld auto met chauffeur, maar is dankzij de sportwagen-techniek van Maserati bedoeld als ultieme rijdersauto.
Plus
- bovengemiddeld veel rijplezier
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- concurrerend qua prijs en uitstoot
Min
- minder comfortabel dan concurrenten
- beperkte hoofdruimte
- weinig luxe achterin
Conclusie
Er is een wereld van verschil tussen de Maserati Quattroporte en grote sedans in het topsegment van andere merken. Die laatste zijn meestal gericht op comfort en gebruik als auto met chauffeur. De Maserati Quattroporte daarentegen is een droomauto die bedoeld is om zelf mee te rijden.
Het verschil begint met de vormgeving en simpelweg de exclusiviteit die hoort bij het merk Maserati. Het belangrijkste zijn echter de rijeigenschappen. De Quattroporte is overduidelijk het product van een sportwagenfabrikant en daarom is de band tussen bestuurder en techniek veel sterker dan gebruikelijk. Dat zorgt voor een compleet andere ervaring, terwijl het comfort op de lange afstand zeker niet vergeten is.