Mazda CX-3 Skyactiv-G 120 GT-M Automaat Trekhaak

€ 20.450,-

Bouwjaar 08-02-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.825 km
Deuren 5
Kenteken RT-981-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Mazda CX-3 Skyactiv-G 120 GT-M Automaat Trekhaak


€ 20.450,-

Algemeen

Bouwjaar 08-02-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.825 km
Deuren 5
Kenteken RT-981-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Terpstra Groningen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rostockweg 4
Postcode 9723 HG
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5474220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoterpstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Dit betreft een volledig dealer onderhouden Mazda CX-3 GT-M voorzien van een trekhaak!!

De geadverteerde prijs is een RIJKLAAR prijs, echter exclusief de eventueel gemonteerde slotbouten op de velgen. Occasions boven de € 4500,- worden geleverd inclusief het Terpstra afleverpakket . Dit pakket omvat: afleverings- of onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, minimaal 1 jaar APK, halve tank brandstof, airco check, volledige reiniging van het exterieur & interieur, tenaamstelling kenteken, gecontroleerde en gegarandeerde kilometerstand, 12 maanden BOVAG-garantie en/of fabrieksgarantie en 1 jaar Mazda Europese mobiliteit service (uitsluitend Mazda). Ondanks de uitgebreide aandacht die aan het opstellen van deze advertentie is besteed, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele fouten in de advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie