Mazda CX-30 E-Skyactiv-G M-Hybrid Exclusive Comfort + Design Pack

€ 37.950,- incl. BTW

Bouwjaar 26-07-2024
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kenteken GG-P4-0T Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-30 E-Skyactiv-G M-Hybrid Exclusive Comfort + Design Pack


€ 37.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2024
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kenteken GG-P4-0T Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Terpstra Groningen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rostockweg 4
Postcode 9723 HG
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5474220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoterpstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Betreft een rijdende demonstratiemodel, neem a.u.b. vooraf contact met ons op voor een bezichtiging.

De geadverteerde prijs is een RIJKLAAR prijs, echter exclusief de eventueel gemonteerde slotbouten op de velgen. Occasions boven de € 4500,- worden geleverd inclusief het Terpstra afleverpakket . Dit pakket omvat: afleverings- of onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, minimaal 1 jaar APK, halve tank brandstof, airco check, volledige reiniging van het exterieur & interieur, tenaamstelling kenteken, gecontroleerde en gegarandeerde kilometerstand, 12 maanden BOVAG-garantie en/of fabrieksgarantie en 1 jaar Mazda Europese mobiliteit service (uitsluitend Mazda). Ondanks de uitgebreide aandacht die aan het opstellen van deze advertentie is besteed, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele fouten in de advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie