Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M 4WD TREKHAAK, ACC, HUD

€ 24.950,-

Bouwjaar 13-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.578 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M 4WD TREKHAAK, ACC, HUD


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.578 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kooistra Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Transportweg 11
Postcode 9363 TL
Plaats Marum
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 697131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kooistraautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M 4WD TREKHAAK, ACC, HUD


- Merk: Mazda
- Model: CX-5
- APK tot: 31-10-2025
- Tellerstand: 106578 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Kleurnaam: ROOD
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 121 kW / 165pk
- Ledig gewicht: 1590 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 267 - 292 per kwartaal
- Bandenmaat voor: 225/55/19
- Bandemaat achter: 225/55/19


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Kleur rood
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Premium kleur
- Sportvelgen
- Trekhaak met afneembare kogel

Infotainment

- Audio installatie premium
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief met Stop&Go
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Rondomzicht camera
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Allseason Banden
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning




Voor interesse in deze occasion bent u van harte welkom Bij Kooistra auto`s in Marum, ook het maken van een proefrit en eventuele inruil is bij ons geen probleem Voor meer info 0594-697131 / 06-27243546

Kooistra Auto's
Transp

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie