Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.527 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XB-293-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 15.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 78.527 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | XB-293-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Aduard |
Contactpersoon | HP Oosterhuis / A Helmholt |
Adres | Friesestraatweg 22 |
Postcode | 9831 TD |
Plaats | Aduard |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 4032124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisaduard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 173 x 141 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.110 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 1.565 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Mini Mini biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! U vindt in deze auto ook airconditioning.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mini Mini samen. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.