Bouwjaar | 15-12-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.674 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | JH-954-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 4.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-12-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.674 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | JH-954-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vanderdong Autoservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondeboslaan 8 |
Postcode | 9936 BK |
Plaats | Farmsum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)596 - 785651 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderdongautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2014
Modelcode: R56
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Lengte: 370 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen):
Al onze occasions die wij aanbieden voor scherpe rijklaarprijzen zijn in onze werkplaats gecontroleerd, hebben een geldige APK en zijn van binnen en van buiten gereinigd!
- Pakket 1 (€ 395 meerprijs):
Nieuwe APK
Controle en op peil brengen van vloeistoffen
Reinigen van in- / exterieur
Vrijwaren van inruilauto (indien van toepassing)
Tenaamstelling nieuwe auto
3 maanden Vanderdong garantie
12 maanden Pechhulp Europa
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): Nieuwe APK
- Pekket 2 (€ 795 meerprijs):
Nieuwe APK
Onderhoudsbeurt conform schema fabrikant
Reinigen van in- / exterieur / poetsen
Brandstof 20ltr
Vrijwaren van inruilauto (indien van toepassing)
Tenaamstelling nieuwe auto
6 maanden Vanderdong garantie
12 maanden Pechhulp Europa
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): Nieuwe APK
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Nette Mini Cooper met leuke opties! Let op voor de zakelijke rijder/ZZP'er. Deze auto is te rijden als Youngtimer met een zeer lage bijtelling!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.