Bouwjaar | 21-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.419 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TJ-683-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 10.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.419 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TJ-683-D Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Veenhuizen |
Contactpersoon | Jeffrey Veenhuizen |
Adres | Energieweg 2 |
Postcode | 9363 ER |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 580545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-veenhuizen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2014 - sep. 2017
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nissan-rijders weten het: groot rijplezier en vooruitstrevende techniek. Innovation that excites. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Nissan Qashqai komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Stoelverwarming is een plezierige extra in de auto. Binnen de kortste tijd is uw stoel behaaglijk warm. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
De 360 graden camera kan het blinde vlek probleem van de achteruitkijkspiegel oplossen, waardoor ongevallen worden voorkomen. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. De Nissan is standaard voorzien van: cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan Qashqai is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onderweg fungeert de verkeersbord-detectie als het ware als uw bijrijder en attendeert u op de verkeersborden langs de weg. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Een proefrit maken met deze Nissan Qashqai? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons vindt u gebruikte dealer- & inruilauto's tegen scherpe prijzen en condities. Onze verkoopprijzen zijn meenee
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.