![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.092 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-TGX-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 5.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.092 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-TGX-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.364 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RTO Autoservice Stadskanaal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenstraat 3 |
Postcode | 9502 EZ |
Plaats | Stadskanaal |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 727012 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rtoautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo Sport|Airco|Cruise|Navi|
- Kenteken: 64-TGX-9
- Merk: Opel
- Model: Astra Sports Tourer
- APK tot: 26-06-2025
- Tellerstand: 236092 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1364 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: A14NET
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1337 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 470 cm
- Hoogte: 1535 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaal-/micakleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Side-skirts
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audio installatie
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Lederen sportstuur
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Veilig, soepel, innovatief, betrouwbaar. Dat is Opel. Hoeven we niet uit te leggen toch? De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Altijd een deskundige gids aan boord, dankzij het navigatiesysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Ervaar het comfort van inparkeren met parkeersensoren. Deze auto laat zich moeiteloos in elk parkeervak manoeuvreren. Het luxeniveau in deze Opel is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.