![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 07-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.433 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-756-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 17.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.433 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | XG-756-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MHC Mobility |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Kieler Bocht 11 |
Postcode | 9723 JA |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 2828495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mhccars.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - feb. 2019
Modelcode: K
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 181 x 151 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 667 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Een auto als de Opel Astra Sports Tourer biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. De auto is van het bouwjaar 2019 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoeft u uw blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Extra opties op deze auto zijn: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Opel Astra Sports Tourer is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Opel. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. U bent mede dankzij hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Deze auto leveren wij met Bovag Garantie en met een tellerrapport van Nationale Autopas. U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
Bij MHC Cars in Groningen vindt u makkelij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.