Opel Insignia 1.6 T Edition

€ 4.885,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.493 km
Deuren 5
Kenteken 13-RRL-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 132 kW (180 pk)

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 209.493 km
Deuren 5
Kenteken 13-RRL-9 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 132 kW (180 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Simmeren & Veenstra
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Atoomweg 17
Postcode 9743 AJ
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53656227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.simmerenveenstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 186 x 150 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.485 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

ZEER NETTE EN GOED ONDERHOUDEN OPEL INSIGNIA 1.6 TURBO 179 PK EDITION BOUWJAAR 2011 209493 KILOMETER ONDERHOUDSBOEKJES AANWEZIG LAASTE BEURT BIJ 202000 KM APK TOT 5-10-2024 GROOT NAVI CLIMA RADIO LM VELGEN ELECTRICE RAMEN ZEER COMPLETE AUTO INRUIL MOGELIJK VOOR MEER INFORMATIE KUNT U BELLEN OP 0653656227 PIETER

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Opel Insignia GSi | Tweede jeugd

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.

Autotest | Opel Insignia GSi Tweede jeugd

De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.

Plus

  • stil en comfortabel
  • scherp en snel indien gewenst
  • ruim, ook achterin

Min

  • in geen enkel opzicht vernieuwend
  • stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)

Conclusie

De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.

Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.

Deel deze advertentie