Bouwjaar | 18-04-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.019 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-XD-JX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.019 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 35-XD-JX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | de Geus Auto's |
Contactpersoon | Bertjan de Geus |
Adres | Nijverheidsweg 11 |
Postcode | 9791 DA |
Plaats | Ten Boer |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44986420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degeusautos.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Wilt u zomaar een Franse auto, of liever een Peugeot? Een genoegen in het verkeer, zeer compleet en fraai om te zien. Motion & Emotion! De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Peugeot horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.
U bent van harte welkom bij de Geus auto's in Ten boer (Groningen)
Wilt u een auto inruilen? dat is geen probleem!
Nieuwsgierig naar wat deze auto per maand kost?
Financiering, deelbetaling en lease kunt u aanvragen kijk op https://degeusautos.com/aanbod-occasions/
U kunt bij ons ook terecht voor een APK, Airco-service, Onderhoudsbeurt klein of groot, banden, trekhaak etc.
Adres en openingstijden
De Geus auto's
Nijverheidsweg 11
9791da Ten boer (Groningen)
tel. nr. 050 302 1586
info@degeusautos.com
www.degeusautos.com
Standaard openingstijden:
maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 zaterdag op afspraak
* Onze advertenties worden met de grootste zorg samengesteld.
Ondanks alle inspanningen kan er altijd een fout in de advertentie voorkomen. De opsomming van opties is daarom onder voorbehoud.
Controleer de info bij twijfel even contact opnemen. Er kunnen namelijk geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.