Bouwjaar | 18-03-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 324.960 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 22-LHS-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.699,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 324.960 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 22-LHS-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Occasion Corner Tolbert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | oldebertweg 58 |
Postcode | 9356 AE |
Plaats | Tolbert |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45756444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot 307 CC 2.0-16V AUTOMAAT ?€1699,-?NIEUWE APK BIJ AFLEVERING
- Kenteken: 22-LHS-6
- Merk: Peugeot
- Model: 307 CC
- Tellerstand: 324960 KM
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: RFN
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 1463 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 435 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch bedienbare kap
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Radio CD speler
Interieur
- Airco met automatische regeling
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Verstelbare stuurkolom
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Occasion Corner Tolbert
oldebertweg 58
9356AE Tolbert
06-45756444
info@occasioncorner.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.