![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-11-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 38.453 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 29.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 38.453 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Veenhuizen Bedrijfsauto's BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Boerakkerweg 1 |
Postcode | 9361 TK |
Plaats | Boerakker |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 549497 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.veenhuizenbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt. 2020 - sep. 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.367 kg
Laadvermogen: 1.133 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14 l/100km (1 op 7,1)
CO2-uitstoot: 368 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze auto wordt verkocht met Aflever controle, APK en professionele reiniging. Inruil, Leasing en Financiering is daarbij altijd mogelijk (ook voor startende ondernemers).
3000 Trekgewicht
Laadruimte afmetingen:
Lengte: 440 Cm
Breedte: 175 CM
Hoogte: 185 CM
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop is uiteraard mogelijk, vraag naar de mogelijkheden.
Bij het ontwerpen van de Renault Master stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Master is van het bouwjaar 2023. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder dieselmotor en de handgeschakelde zesversnellingsbak. Zelfs bij weinig parkeerruimte krijgen passagiers via de schuifdeur voldoende mogelijkheid om in en uit te stappen. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook achterdeuren 270 graden te openen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
De achteruitrijcamera levert eersteklas parkeerservice. U weet precies hoeveel ruimte u nog heeft, in beeld en geluid. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. De regensensor activeert automatisch de ruitenwissers als het regent of sneeuwt. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Indien u interesse heeft in deze Renault, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
= Bedrijfsinformatie =
U kunt bij ons terecht voor de aanschaf van bedrijfsauto's, bussen en vans.
Tevens kunt u bij ons ook uw APK, Onderhoud en Reparatie's laten uitvoeren.
Ook startende ondernemers kunnen bij ons terecht voor Financial- en Operationele lease.
Al onze verkopen zijn gebaseerd op business to business (B2B) Particuliere verkoop uiteraard mogelijk.
Kijk voor meer informatie en ons complete aanbod op Veenhuizenbv.NL, Veenhuizen bedrijfsauto's BV, Boerakkerweg 1, 9361 TK, Boerakker, 0594-549497
Over ons:
Veenhuizen Bedri
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
![Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10069/renault-master.jpg)
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!