Bouwjaar | 21-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 286.190 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-651-RR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 286.190 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-651-RR |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Linker |
Contactpersoon | Andre |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 9363 TB |
Plaats | Marum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)594 - 641264 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijflinker.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nette bakwagen.
Rijd goed.
Auto wordt nog gebruikt door ons. Bel daarom van tevoren om een bezichtiging
Bij 281000km nog een grote beurt gehad bij ons. laatste 4jaar zelf in onze werkplaats onderhoud uitgevoerd.
Incl trekhaak!
Renault Master bestel T35 2.3 BAKWAGEN LAADKLEP AIRCO TREKHAAK
- Kenteken: V-651-RR
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 17-04-2025
- Tellerstand: 286190 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 2590 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 221 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Laadklep
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Tussenschot volledig
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Nette bakwagen.
Rijd goed.
Volle tank brandstof!?
Auto wordt nog gebruikt door ons. Bel daarom van tevoren om een bezichtiging
Bij 281000km nog een grote beurt gehad bij ons. laatste 4jaar zelf in onze werkplaats onderhoud uitgevoerd.
Incl trekhaak!
afmetingen laadbak 4.10 -2.14- h2.22 binnenmaat
Oh-la-la! Dit is precies waarom liefhebbers warmlopen voor Franse auto's. Net een beetje meer elegantie en rijcomfort, maar ook vooruitstrevende kwaliteit en prestaties. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Openwaaiende portieren kunnen gevaar opleveren. Daarom is de schuifdeur voor passagiers extra handig en veilig. In deze auto profiteert u onder andere ook van: elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
Even bellen voor een afspraak en deze Renault staat voor u klaar!
Afleverpakketten
Hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
Autobedrijf Linker
Industrieweg 2
9363TB Marum
0594-641264
andre@autobedrijflinker.nl
www.autobedrijflinker.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!