Bouwjaar | 21-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 141.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-831-GS |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-06-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 141.788 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-831-GS |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Singel 55 |
Postcode | 9971 CH |
Plaats | Ulrum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)595 - 401500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfkoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Master bestel T35 2.3 dCi L2H2 Energy Met Omvormer 2500W
- Kenteken: V-831-GS
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 141788 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T D7
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1918 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts
Infotainment
- Radio
Interieur
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Tussenschot volledig
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Bij Renault hebben ze hoog ingezet op vernieuwende techniek en vooruitstrevende prestaties. Vandaar hun motto 'Drive for change'. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. Natuurlijk behoren elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Renault helemaal compleet.
Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?
Autobedrijf Koning
Singel 55
9971CH Ulrum
0595-401500
info@autobedrijfkoning.nl
www.autobedrijfkoning.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!