Renault Master Oprijauto tijhof met aanhanger T35 2.3 dCi 165 L4 DL Energy

€ 42.500,-

Bouwjaar 24-08-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 93.123 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master Oprijauto tijhof met aanhanger T35 2.3 dCi 165 L4 DL Energy


€ 42.500,-

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 93.123 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Koning
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Singel 55
Postcode 9971 CH
Plaats Ulrum
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)595 - 401500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master oprijauto tijhof met aanhanger T35 2.3 dCi 165 L4 DL Energy


- Kenteken: VGK-67-S
- Merk: Renault
- Model: Master oprijauto tijhof met aanhanger
- APK tot: 24-08-2025
- Tellerstand: 93123 KM
- Carrosserievorm: Chassis-cabine
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 120 kW / 163pk
- Ledig gewicht: 2225 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 8.6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Breedte: 210 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Pack Medianav

- Apple Carplay/Android Auto
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio

Pakket: Driver Pack

- Comfortstoel(en)
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Mistlampen voor

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Trekhaak

Infotainment

- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Deze oprijauto is nog door ons in gebruik binnenkort beschikbaar !!! Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Renault Master oprijauto tijhof met aanhanger heeft 93123 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de rijke uitrusting horen ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het audiosysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem bedient u veilig met knoppen op het stuur. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. De juiste ruitenwisserfrequentie gaat automatisch van motregen tot noodweer, de regensensor reageert direct. Natuurlijk is er ook cruise control aan boord, waarmee u meer ontspannen en zuiniger rijdt. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur is deze Renault helemaal compleet.

Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Een noodsituatie? Dan is remmen c

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie