Renault Master T35 2.3 dCi 150pk/automaat/lowliner/bakwagen

€ 9.950,- excl. BTW

Bouwjaar 10-12-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 199.623 km
Deuren 5
Kenteken VH-T9-4R
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 150pk/automaat/lowliner/bakwagen


€ 9.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-12-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 199.623 km
Deuren 5
Kenteken VH-T9-4R
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BB-Autos
Contactpersoon Bart Bos
Adres Provincialeweg 2
Postcode 9677 TW
Plaats Heiligerlee
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11202259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website bb-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • luchtvering
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

auto heeft wat gebruikerssporen[zie foto's]alle onderhoud is aanwezig bij 183,898 km zijn de koppeling en remmen vervangen. apk 10-12-2024.prijs is € 9.950,- EX de BTW MEENEEMPRIJS
Omdat wij vaak onderweg zijn om nieuwe auto's in te kopen zijn wij niet altijd aanwezig.
Wij zijn daarom uitsluitend geopend na telefonische afspraak.06-11202259
. lease va 199,- pm [ zie www.bb-autos.nl].

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK . De auto wordt op
uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad.
Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan."
Inruil en financiering mogelijk.

Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en typeaanduiding voorbehouden

Altijd 30 auto's op voorraad
Provincialeweg 2 9677 TW
Heiligerlee [ gr ]

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie