Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 Comfort Energy Navigatie Cruise Control

€ 13.995,- excl. BTW

Bouwjaar 01-02-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 142.552 km
Deuren -
Kenteken V-851-VD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi L2H1 Comfort Energy Navigatie Cruise Control


€ 13.995,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 142.552 km
Deuren -
Kenteken V-851-VD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. Zonderman
Contactpersoon H.Zonderman
Adres Engelberterweg 68
Postcode 9723 EN
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5419626 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-zonderman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Trefwoorden: Volkswagen, VW, Caddy, Caddy, Caddy Maxi, Caddy Combi, Caddy Cargo, Transporter, T1, T2, T3, T4, T5, T5 GP T6, T7, Crafter, L1, L2, L3, L4, H1, H2, H3, H4, Multivan, Caravelle, Highline, Comfortline, Bulli, DSG, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, Enkel Cabine, Dubbel Cabine, DC Laadklep, dHollandia, Lang, BM, Bakwagen, Autotransporter, tijhof, Meubelbak, Bedrijfswagen, Mercedes, Mercedes Benz, Citan, Vito, Sprinter, V Klasse, CDI, Citroen, Berlingo, Jumpy, Jumper, HDI, BlueHDI, Ford, Transit Courier, Transit Connect, Trasit Custum, Transit, Ranger, Ranger Raptor, F 150, TDCI, Renault, Express, Kangoo, Kangoo E-tech, Trafic, Master, DCI, Opel, Combo, Vivaro, Movano, CDTI, Peugeot, Partner, Expert, Boxer, Fiat, Fiat Professional, Doblo, e-Doblo, Scudo, Ducato, Fiorino, Talento, Euro 4, Euro 5, Euro 6, Euro 7, Nissan, Townstar, Primastar, Interstar, Iveco, Iveco Daily, MAN TGE, Toyota, Proace City, Proace city electric, Proace City verso, Proace, Hilux, Land Cruiser, Tundra, Dodge Ram, Ram 1500, Ram 2500, Ram 3500, L1H1, L2H1, L3H2, L4H2, L4H3, L2H2, Airco, Cruise Control, Automaat, Handgeschakeld, Chassis Cabine

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie