Bouwjaar | 28-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 77.085 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-484-H |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 77.085 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-484-H |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Klunder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verbindingsweg 32 |
Postcode | 9781 DA |
Plaats | Bedum |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30230944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisklunder.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Een goed onderhouden Trafic met maar liefst 77.000dkm. Lengte 2 met een 2 zits bank.
Renault Trafic bestel 1.6 dCi L2H1 Nieuwe APK
- Kenteken: VX-484-H
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 04-06-2025
- Tellerstand: 77085 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1692 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Audio pakket
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Infotainment
- AUX
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- USB
Interieur
- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Hierbij bieden wij een goed onderhouden Trafic aan. De bus heeft maarliefst 77.000 km en is goed onderhouden. Qua uiterlijk is het een werkbus met normale gebruikerssporen. Technisch in een uitstekende staat.
Autohuis Klunder
Verbindingsweg 32
9781DA Bedum
0630230944
info@autohuisklunder.nl
www.autohuisklunder.nl/
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!