Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort|NAP|CRUISE|1.EIGENAAR

€ 12.499,-

Bouwjaar 21-09-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 127.518 km
Deuren 5
Kenteken V-600-SF
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort|NAP|CRUISE|1.EIGENAAR


€ 12.499,-

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 127.518 km
Deuren 5
Kenteken V-600-SF
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MvH auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriepark 2
Postcode 9351 PA
Plaats Leek
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)594 - 511225 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website mvhautos.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort|NAP|CRUISE|1.EIGENAAR


- Kenteken: V-600-SF
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 21-09-2024
- Tellerstand: 127518 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M D4
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1705 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Cruise control
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Multimedia-voorbereiding
- Parkeersensor achter
- Passagiersstoel
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
- Trekhaak
- Tussenschot volledig
- Twee sleutels aanwezig
- Van eerste eigenaar
- Zijschuifdeur rechts
- Zijwandbekleding laadruimte

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Twee sleutels aanwezig
- Van eerste eigenaar

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Te koop Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort | NAP | CRUISE CONTROL | 1e EIGENAAR

Bouwjaar 09-2018
127.518 km NAP ?
De geadverteerde prijs is excl btw.

Let op! Deze bus heeft recht voor een beschadiging op het spatbord en een deuk in de achterbumper, waardoor bij stilstand de sensoren blijven piepen!

Origineel Nederlands geleverd, afkomstig van de eerste eigenaar en dealer onderhouden Renault Trafic!
Geen bouwvakkers bus en nooit geen zware ladingen mee vervoerd!
Deze lengte 2 en hoogte 1 bus is voorzien van: Cruise Control, airco, Bluetooth, parkeersensoren achter, trekhaak, schuifdeur rechts en een
volledig tussenschot!
Bij verkoop word deze auto door ons voorzien van een NIEUWE APK keurin

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie