![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-07-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.625 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-461-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 8.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.625 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-461-G Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Gort B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | J.P. Riedelstraat 7 |
Postcode | 9672 DA |
Plaats | Winschoten |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19923250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - mei 2017
Modelcode: NJ
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 172 km/u
Ledig gewicht: 955 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Keurig nette en goed onderhouden Skoda Fabia 1.0 Ambition met slechts 81.000km!
Deze auto wordt geleverd incl nieuwe apk
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, u kunt bij ons 24/7 uw nieuwe auto tenaamstellen.
Let op! Wij reserveren geen auto's, en houden geen auto's vast na een bezichtiging/proefrit neem altijd contact met ons op voor de beschikbaarheid.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen!
Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 ( op woensdag 09:00 - 12:00 ) om onze voorraad op peil te houden bestaat de kans dat wij onderweg zijn. Graag van te voren bellen voor een bezichtiging!
Buiten onze openingstijden zijn wij 7 dagen per week tot 21:00 uur bereikbaar via whatsapp ( 06-19923250 )
Voor meer informatie:
Auto Gort B.V.
J.P Riedelstraat 7
9672DA Winschoten
06-19923250 | robbert@autogort.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
![Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4378/skoda-fabia.jpg)
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.