Subaru XV 1.6i Premium AWD LEDER,NAVI,CAMERA

€ 19.499,-

Bouwjaar 04-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.065 km
Deuren 5
Kenteken Z-581-JN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.600 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Subaru XV 1.6i Premium AWD LEDER,NAVI,CAMERA


€ 19.499,-

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.065 km
Deuren 5
Kenteken Z-581-JN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.600 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Oldeman
Contactpersoon GL Haalboom
Adres Akeleiweg 115
Postcode 9731 JC
Plaats Groningen
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 5420505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-oldeman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2017

Technische informatie
Koppel: 150 Nm
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 178 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 405 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Onze auto's worden standaard geleverd zonder garantie met een geldige APK, vloeistof/verlichting controle, tenaamstelling voertuig, poetsen, vrijwaren inruilvoertuig en Nationale Auto Pas.
Meerprijs Full Service pakket:
occasions vanaf €7500,- meerprijs €795,- 12 maanden BOVAG garantie, beurt volgens schema en 12 maanden Pech hulp Europa dekking.
Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Desondanks kunnen er per ongeluk afwijkende specificaties of opties voorkomen.

Bij het ontwerpen van de Subaru XV stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Een krachtige viercilinder benzinemotor en een prettige automatische transmissie zorgen voor de aandrijving van deze stoere Subaru. Ook een fijne dosis klasse is bijgeleverd, met het lederen interieur. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte u nog heeft. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Deze Subaru is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

In de Subaru XV heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Subaru XV als zich een noodsituatie voordoet.

Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru XV | Gevoel versus verstand

Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?

Autotest | Subaru XV Gevoel versus verstand

De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.

Plus

  • voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
  • compleet en snel reagerend infotainment systeem
  • ruim en praktisch

Min

  • verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
  • rommelige indeling dashboard
  • onrustig karakter CVT

Conclusie

Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.

Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.

Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.

Deel deze advertentie