Bouwjaar | 30-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.326 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 16.899,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.326 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Oldeman |
Contactpersoon | GL Haalboom |
Adres | Akeleiweg 115 |
Postcode | 9731 JC |
Plaats | Groningen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)50 - 5420505 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-oldeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2011 - jan. 2015
Technische informatie
Koppel: 196 Nm
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 354 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Onze auto's worden standaard geleverd zonder garantie met een geldige APK, vloeistof/verlichting controle, tenaamstelling voertuig, poetsen, vrijwaren inruilvoertuig en Nationale Auto Pas.
Meerprijs Full Service pakket:
occasions vanaf €7500,- meerprijs €795,- 12 maanden BOVAG garantie, beurt volgens schema en 12 maanden Pech hulp Europa dekking.
Onze advertenties zijn met zorg samengesteld. Desondanks kunnen er per ongeluk afwijkende specificaties of opties voorkomen.
Het is een nette en comfortabele auto, deze Subaru XV. Hij heeft 116326 kilometer gelopen, de onderhoudsgeschiedenis is bekend. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Niet voor niks geldt een lederen interieur al jaren als een luxe extra. U krijgt het er gewoon bij, net als het elektrisch bediende glazen panorama dak. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.
Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Knoppen voor audio-aanpassingen zijn onder direct handbereik met de audiobediening op het stuur. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Subaru zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. Met sportstuur met schakelpaddels, keyless entry en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru XV | Gevoel versus verstand
Het gevoel zegt: sports utility vehcile (SUV), want dat ziet er stoer uit, geeft een machtig gevoel om te rijden en kan ook het terrein in. Het verstand zegt: een personenauto is voordeliger en dankzij de lagere bouw zuiniger en stabieler. Wellicht is een "crossover", een mengvorm van SUV en personenauto een idee? Wellicht is de tweede generatie van de Subaru XV de ideale oplossing?
De Subaru XV combineert het stoere uiterlijk en de terreinwaardigheid van een SUV met de goede wegligging en het gunstige verbruik van een personenauto. Alleen de CVT is even wennen.
Plus
- voelt zich thuis op de openbare weg en in het terrein
- compleet en snel reagerend infotainment systeem
- ruim en praktisch
Min
- verouderd kaartmateriaal navigatiesysteem
- rommelige indeling dashboard
- onrustig karakter CVT
Conclusie
Subaru is sinds jaar en dag de specialist op het gebied van "all wheel drive" (AWD). Het is daarom niet meer dan logisch dat Subaru inspeelt op de groeiende vraag naar SUV's en crossovers. De Subaru XV is meer dan alleen een stoer uitziende personenauto: de XV kan zich daadwerkelijk redden buiten de gebaande paden. Dankzij de lagere bouw rijdt de XV beter dan de doorsnee SUV.
Alhoewel het concept van de XV in alle opzichten deugt, laat Subaru in de uitvoering diverse steken vallen. De continu variabele transmissie is zeurderig en storend traag in de stad. De uitrusting is rijk en compleet, maar de bediening en indeling van beeldschermen is rommelig. Bij het ontwerp van het nieuwe platform is rekening gehouden met alternatieve aandrijving, maar vooralsnog moet de XV het doen met dezelfde motoren als voorheen.
Kortom: het verstand zegt "ja", maar het gevoel zegt "nee". En bij de concurrentie is dat meestal omgekeerd.