Volkswagen Golf 1.2 TSI 77kw 105pk Highline , Navi , pdc , trekhaak , Airco, Stoelverwarming + massage , Buitenspiegels inklapbaar,. etc

€ 11.449,-

Bouwjaar 17-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.539 km
Deuren 5
Kenteken 6-TGS-37 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI 77kw 105pk Highline , Navi , pdc , trekhaak , Airco, Stoelverwarming + massage , Buitenspiegels inklapbaar,. etc


€ 11.449,-

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 152.539 km
Deuren 5
Kenteken 6-TGS-37 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RD-Techniek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Legolaan 11
Postcode 9861 AT
Plaats Grootegast
Provincie Groningen
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0160780 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rd-techniek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Garantie: 6 Maanden Garantie

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG garantie 12 maanden (€ 500): Een onderhoudsbeurt, indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK - Airco servicebeurt - 12 maanden BOVAG Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Afleverbeurt & RD-Techniek Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): Een onderhoudsbeurt , indien nodig binnen 6 maanden of 10.000km - nieuwe APK (indien korter dan 6 maanden geldig) - Airco servicebeurt - 6 maanden RD-Techniek Garantie

Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Volkswagen Golf de beste rijprestaties. Het is een auto die 152539 kilometer heeft gelopen, het bouwjaar is 2014. Dit is een goed onderhouden auto waar altijd goed voor is gezorgd. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Volkswagen Golf is voorzien van verwarmbare voorstoelen. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.

Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. De snelste of zuinigste weg? Het navigatiesysteem met harde schijf aan boord wijst de juiste weg! In een auto als deze kunt u niet zonder climatronic airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Deze Volkswagen is v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie