Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Highline Virtual CarPlay Sfeerve

€ 24.450,-

Bouwjaar 16-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.514 km
Deuren 5
Kenteken X-618-XG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Highline Virtual CarPlay Sfeerve


€ 24.450,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.514 km
Deuren 5
Kenteken X-618-XG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Feitsma
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zoom 16
Postcode 9231 DX
Plaats Surhuisterveen
Provincie Groningen
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55784513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website automakelaarfeitsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Highline Virtual CarPlay Sfeerve


- Kenteken: X-618-XG
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 21-02-2026
- Tellerstand: 37514 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DGE
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1490 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 0.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 132 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Airbag pakket

- Bots herkenning en activatie
- Zij airbag(s) achter

Pakket: Winter pakket

- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Navigatie pakket

- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
- Verkeersbord detectie

Pakket: LED lichtpakket

- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Matrix LED koplampen

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensoren
- Sportvelgen

Infotainment

- Apple CarPlay
- Apple Carplay | Android auto
- Audio installatie
- DAB
- Groot Navigatie
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- Virtual Cockpit

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Massagestoelen
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sfeerverlichting
- Stoelverwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Cr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie