Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Highline Virtual CarPlay Sfeerve
€ 24.450,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.514 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-618-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.514 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-618-XG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Feitsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zoom 16 |
Postcode | 9231 DX |
Plaats | Surhuisterveen |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55784513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | automakelaarfeitsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Highline Virtual CarPlay Sfeerve
- Kenteken: X-618-XG
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 21-02-2026
- Tellerstand: 37514 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Kleur interieur: beige
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DGE
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1490 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 0.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 120 - 132 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Pakket: Airbag pakket
- Bots herkenning en activatie
- Zij airbag(s) achter
Pakket: Winter pakket
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd
Pakket: Navigatie pakket
- DAB
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
- Verkeersbord detectie
Pakket: LED lichtpakket
- Grootlichtassistent
- Koplampen adaptief
- Matrix LED koplampen
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeersensoren
- Sportvelgen
Infotainment
- Apple CarPlay
- Apple Carplay | Android auto
- Audio installatie
- DAB
- Groot Navigatie
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- Virtual Cockpit
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Massagestoelen
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sfeerverlichting
- Stoelverwarming
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Cr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.