Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline R-Line Virtual Cockpit
€ 15.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.465 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-583-X Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.465 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PR-583-X Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MC Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Transportweg 72F |
Postcode | 9645 KZ |
Plaats | Veendam |
Provincie | Groningen |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13762361 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mcbedrijfswagens.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Airco
Automaat
Virtual Cockpit
Complete historie aanwezig
NL Auto NAP
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline R-Line Virtual Cockpit
- Kenteken: PR-583-X
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 19-10-2025
- Tellerstand: 136465 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1395 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CZC
- Vermogen: 92 kW / 125pk
- Ledig gewicht: 1191 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 426 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Extra getint glas achter
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- R-Line exterieur
- Side-skirts
- Sportonderstel
Infotainment
- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank met armsteun en skiluik
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Variabele stuuroverbrenging
- Vervolgbotsing preventie
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning
Noem eens een Duits B-merk? Kennen ze niet. Uitstekende auto's, al vele decennia lang. Dat geldt ook voor deze. Door de R-Line styling heeft deze Volkswagen Golf een stoer en krachtig uiterlijk. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sports
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.